Levering

Sådan foregår levering ved køb på Sengefabrikken.dk

Leveringstiden på din ordre afhænger af, hvad du har bestilt. Den forventede leveringstid er altid angivet på produktsiden - leveringstiden er retvisende, men der kan naturligvis opstå situationer, hvor leveringstiden er enten kortere eller længere end den forventede. 

Som udgangspunkt er leveringstiden 1-3 hverdage på topmadrasser samt vores skum- og latexmadrasser i standardmål (medmindre andet er angivet på produktsiden), imens den på vores senge svinger imellem alt fra 7-12 hverdage på standardmål til 30-40 hverdage på specialstørrelser. Leveringstiden vil altid fremgå af den side, hvorfra du bestiller. Leveringstiden inde på produktsiden er altid den forventede leveringstid, da den justeres løbende afhængig af lagerstatus, sommerferie, forsyningssituationen i Europa m.m. At vi har denne leveringstid på vores senge skyldes, at vi er ordreproducerende på disse varer - dermed kan du altid være sikker på at få en helt nyproduceret seng, der ikke har stået på et lager og samlet støv i flere måneder eller år.

Den forventede leveringstid for de enkelte produkter vil som sagt altid fremgå af siden, hvorfra du bestiller. Det er som sagt en forventet leveringstid - grundet ubekendte faktorer ude af vores kontrol kan vi aldrig garantere den 100%, da mange af vores underleverandører rundt omkring i Europa kan være påvirkede af verdenssituationen. 

Leveringstiden på specialmål fremgår også af produktsiden, hvor den spænder fra 3-4 uger på topmadrasser til 7-10 uger for lagner og rullemadrasser.

Såfremt du har bestilt en seng, så kan du følge ordrens status HER!

Gratis Levering:

Hos Sengefabrikken.dk tilbyder vi dig gratis fragt på alt lige fra topmadrasser og puder til kontinental- og elevationssenge. Vores standardlevering til din adresse koster med andre ord altid 0 kr.*

Som sagt gælder den gratis levering ved køb af alle varer her på siden. Standardleveringen dækker over følgende:

- Ved køb af mindre varer som lagner, puder, rullemadrasser, topmadrasser m.m. leveres ordren til din adresse med GLS.

- Ved køb af senge (herunder også springmadrasser og større latex- samt skummadrasser) leveres der med DSV til kantsten.

Hvis du ønsker levering en bestemt dag, så kan du ønske dette ved at besvare din ordrebekræftelse med den/de ønskede dato(er), hvorefter vi sætter det ind i vores system og videregiver det til den relevante speditør (vi leverer som udgangspunkt ikke i weekender og på helligdage). Det er meget vigtigt, at vi får dine eventuelle ønsker mht. levering allerede samme dag, som du har afgivet ordren! 

Da det ikke er os, men derimod de enkelte speditører, der står for ruteplanlægningen på de enkelte dage, så er det ikke muligt for os at garantere levering i et bestemt tidsrum, om end vi naturligvis kan notere det som et ønske.

Når din ordre er afsendt fra vores lager, så får du en e-mail. I denne e-mail fremgår et tracking and trace nummer, såfremt varen er sendt afsted med GLS. Dette tracking nummer kan du slå op på www.gls.dk - her kan du følge pakkens vej fra vores lager til din adresse. Hvis der ikke er et tracking nummer i den e-mail, du modtager fra os, så er det fordi, at ordren leveres med DSV. I så fald er e-mailen ensbetydende med at varen er overgivet til DSV, der herefter tager kontakt til dig med en leveringsdag. Du skal acceptere leveringsdagen, før ordren leveres. Dagen før levering vil du modtage et tidsinterval på 4 timer.

*Den gratis levering gælder hele Danmark, dog med undtagelse af ikke-brofaste øer, såsom Bornholm, Samsø o.l. Her vil der være et tillæg på 500 kroner for transporten. Tillægget er kun aktuelt ved køb af varer, der skal sendes med fragtmand; topmadrasser, puder, lagner m.m. leveres altid gratis (også til ikke-brofaste øer). Vær venligst opmærksom på at der kan være 5-10 arbejdsdages ekstra leveringstid på senge og madrasser til ikke-brofaste øer. 

Tillægskøb:

Det er selvfølgelig også muligt at tilkøbe ekstra ydelser, så leveringen passer bedre til dig. I forbindelse med køb af senge (herunder boxmadrasser, kontinental senge og elevationssenge) har du følgende muligheder foruden den gratis levering:

- Opbæring/Indbæring: 390 DKK.

- Opbæring + Montering: 790 DKK.

- Opbæring + Bortskaffelse: 990 DKK.

- Opbæring + Montering + Bortskaffelse: 1.390 DKK.*

Ved tilkøb af Opbæring/Indbæring får du båret varen op på din etage og leveret ved døren ind til din lejlighed. Hvis du bor i et almindeligt parcelhus, så dækker "Opbæring" også over indbæring, hvis du for eksempel ønsker den båret ind i et bestemt rum. Du bedes inden levering sikre dig fri og uhindret adgang til den endelige placering af produktet i din bolig. Varen skal med andre ord frit kunne passere trappeopgange, entre, døråbninger o.l. Såfremt der ikke er fri passage kan fragtmændene nægte at bære produktet op/ind af frygt for at beskadige indbo m.v. Chaufførerne må af sikkerhedsmæssige årsager ikke tage sko af under opholdet i din bolig. Det er dit ansvar som kunde at sikre at gulvet er afdækket, hvis det er nødvendigt.

Ved tilkøb af Opbæring + Montering, får du båret varen ind i det ønskede rum + sat op; dvs. at fragtmændene sætter ben på sengen og stiller den op, der hvor du gerne vil have den stående. Efter endt arbejde tager fragtmanden emballage osv. med. Vær venligst opmærksom på at fragtmændene af forsikringsmæssige årsager ikke må bore i dine vægge (derfor vil sengegavle altid monteres som stående sengegavle og ikke som væghængte).

Ved tilkøb af montering bortfalder din fulde returret, da fragtmændene pakker sengen ud af emballagen. Vi anbefaler derfor at du besigtiger farve m.m. inden fragtmændene går igang med opsætningen. Ved montering har du naturligvis stadig mulighed for at benytte dig af vores 100 dages fasthedsgaranti, ligesom monteringen heller ikke påvirker din reklamationsret m.m.

Opbæring + Bortskaffelse dækker over opbæring/indbæring af din nye seng samt bortskaffelse af din gamle seng. Dermed slipper du for en tur på genbrugsstationen.

Den sidste leveringsoption er en komplet leveringsløsning, hvor din nye seng bliver båret ind og monteret, imens fragtmændene sørger for bortskaffelse af din gamle seng. Her tager fragtmændene altså din gamle seng med retur, således du slipper for at køre den på genbrugsstation eller stille den ned til storskrald.

* Bortskaffelse gælder kun bortskaffelse af én seng pr. ordre. Fragtmændene kan altså ikke bortskaffe to senge eller en sofa, sovesofa m.m.. Inden bortskaffelsen er det vigtigt, at sengen er skilt ad, således fragtmændene ikke skal bruge tid på at skille den ad. Det er altså dit ansvar, at ben m.m. er afmonteret, så sengen er klar til at blive løftet direkte ud i fragtbilen.

Bemærk venligst at fragtfirmaet i sjældne tilfælde kan afvise at tage sengen med retur, hvis ovenstående ikke er imødekommet, og de skal bruge unødvendigt lang tid på at skille sengen ad.

Ved levering til ikke-brofaste øer er det kun muligt at få leveret til kantsten (ingen opbæring, montering eller bortskaffelse).

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme?

Ved køb af varer der leveres med GLS bliver varen kørt videre til den nærmeste pakkeshop, hvis du ikke er hjemme til at tage imod den.

Ved køb af senge der leveres med DSV arrangerer du i fællesskab med fragtmanden en leveringsdag og et leveringsinterval. Såfremt aftalen ikke passer ind i din kalender kan du sammen med fragtmanden arrangere, hvor varen eventuelt må stilles (fx i carporten/garagen). Vores fragtmænd er dog meget fleksible, så det lykkedes mere eller mindre altid at finde et tidspunkt, der passer begge parter. 

INDKØBSKURV (0)

Du har ingen produkter i indkøbskurven

Sengefabrikken.dk ejes og drives af Sengefabrikken ApS.

Generelle oplysninger:

Sengefabrikken ApS.

CVR nr: 36453052.

Kontor: Vesterbro Torv 3, 1. sal, 8000 Aarhus C.

Telefon: 89 87 82 59.

Email: kontakt@sengefabrikken.dk.

Produktinformation

På Sengefabrikken.dk oplyses varens væsentligste egenskaber. For yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til Sengefabrikken ApS via email: kontakt@sengefabrikken.dk.

Priser

Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Priserne ændres løbende – og ofte fra dag til dag. Køber bliver som udgangspunkt faktureret til den pris, der er gældende på bestillingsdagen. Vi har dog indført prisgaranti på alle vores produkter: hvis du fx bestiller et produkt i dag, og ser produktet til en lavere pris i løbet af de næste 30 dage, så tilbagefører vi differencen*. Alle priser er vist inkl. moms.

*Prisgarantien gælder ikke ifm. ekstraordinære kampagner, herunder Black Friday, kø-tilbud, salg af outlet varer o.l.

Betaling

På Sengefabrikken.dk kan der betales med:

Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Mobilepay, Applepay, Anyday, Santander delbetaling.

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper.

Der tages ikke gebyr ved betaling på sengefabrikken.dk. De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til NETS I krypteret form (SSL), som det kun er dig og NETS der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager (medmindre der er tale om et specialmål). Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Udover at betale med dit betalingskort, så kan du også finansiere dit køb igennem Santander. Santander er uden etableringsomkostninger, og kan vælges i forbindelse med alle køb fra 5.000-60.000 kr. med en løbetid på 10-60 mdr.

Levering

Ved køb på Sengefabrikken.dk er fragten altid gratis (herunder også til alle brofaste øer) - topmadrasser og puder leveres med DSV/GLS, imens senge og større madrasser leveres med fragtmand. Levering til ikke-brofaste øer (herunder Bornholm, Fanø og Samsø) er fastlagt til 500 kroner, uagtet sengens størrelse og købsbeløbet. Beløbet for dette vil automatisk blive pålagt ordren ifm. checkout (hvor det ligeledes vil fremgå, inden du bestiller og betaler).

Fragten er i øvrigt kun et tillægskøb ifm. køb af senge, da topmadrasser, puder, lagner o.l. stadig leveres uden ekstra omkostninger til såvel brofaste som ikke-brofaste øer.

Leveringstiden er angivet på hvert enkelt produkt og varierer fra 1 dag til 7 uger (ved specialmål). Ved levering til ikke-brofaste øer må der forventes ekstra leveringstid på op til 5-10 arbejdsdage, da dette foregår med ekstern speditør.

Vi leverer til hele Danmark samt Sverige, Tyskland, Spanien og Norge. Imens fragten er gratis i hele Danmark, så leverer vi til andre lande imod et mindre fragtgebyr.

Når din ordre afsendes, så får du en e-mail med track and trace nummer. Hvis du har købt en seng, så får du ligeledes en e-mail, dog uden et track and trace nummer, da fragtmanden selv ringer dig op og aftaler en leveringsdag samt et leveringsinterval. Læs mere om levering HER.

Af sikkerheds- og forsikringsmæssige årsager må fragtmændene ikke montere gavle m.m. på væggen i dit hjem. Ved bestilling af en seng med montering, så vil gavlen altså blive monteret som en stående gavl, der sættes i spænd imellem seng og væg. Ved køb af L Beslag vil disse selvfølgelig blive monteret, således gavlen står sammen med sengen.

Ved tilkøb af montering bortfalder din fulde returret, da fragtmændene pakker sengen ud af emballagen. Vi anbefaler derfor at du besigtiger farve m.m. inden fragtmændene går igang med opsætningen. Ved montering har du naturligvis stadig mulighed for at benytte dig af vores 100 dages fasthedsgaranti, ligesom monteringen heller ikke påvirker din reklamationsret m.m.

Ved tilkøb af bortskaffelse gælder følgende regler: bortskaffelse gælder kun senge og kun én seng pr. ordre. Fragtmændene kan altså ikke bortskaffe to senge eller en sofa, sovesofa eller lignende. Herudover er det købers ansvar at sengen er skilt ad og gjort klar til afhentning; dvs. at ben m.m. skal være afmonteret, så sengen er gjort klar til at blive båret direkte til fragtbilen. Bemærk at fragtmændene i sjældne tilfælde kan afvise en bortskaffelsesopgave, hvis ikke ovenstående er imødekommet.

Ved levering til ikke-brofaste øer er det kun muligt at få leveret til kantsten (ingen opbæring, montering eller bortskaffelse).

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til køber.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på Sengefabrikken.dk*. Dette er så du efter modtagelsen har tid til at inspicere varerne og sikre at de er fyldestgørende i forhold til de krav du har hertil.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare.
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 

  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele. 


Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail til kontakt@sengefabrikken.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

*Såfremt du betaler din ordre med et lån igennem Santander (finansiering), så har du kun 14 dages fortrydelsesret.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind i den originale emballage. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Når du sender en vare retur, så skal den være forsvarligt emballeret i originalemballagen eller en tilsvarende emballage. Herudover skal du tape din ordrebekræftelse uden på emballagen sammen med dine returpapirer, så vi hurtigt kan identificere dig som afsender. Det er desuden ikke muligt selv at fragte varen retur.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Grundet strenge allergihensyn må varen ikke tages ud af plastikken og tages i brug, da vi hos Sengefabrikken.dk altid sender nye varer ud - derfor er en varer i brudt emballage værdiløs for os.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Efter vores opfattelse har du taget varen i brug, når du fjerner plastikemballagen på en madras, idet du har mulighed for at fastslå varens art, egenskaber og den måde varen fungerer på, selvom madrassen er dækket af plastik.

Returadresse

Returnering af varer købt hos Sengefabrikken skal ske på følgende måde; du skal informere os omkring din returnering på mail, kontakt@sengefabrikken.dk. Herefter vil vi fremsende dig dine returpapirer, som du kan printe ud og tape udenpå din pakke sammen med din ordrebekræftelse. Bemærk at en returnering altid vil ske med samme fragtfirma, som du har bestilt med i første omgang. Er der tale om en vare sendt afsted med GLS, så skal pakken afleveres i en pakkeshop, imens der ved større varer, fx en seng, vil være afhentning af fragtmand ved kantsten på adressen.

Omkostningerne forbundet med returnering dækkes af Sengefabrikken.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg - fx i forbindelse med specialmål.

Ordrer på specialmål kan kun annulleres, hvis der opstår en markant forsinkelse (dobbelt op på den forventede leveringstid, dvs. fx leveringstid på +8 uger fra bestilling på en vare med 3-4 ugers levering). Ved specialmål kan der være små afgivelser på +/- 1-2 cm. afhængig af tykkelsen på betrækket, som ikke er dækket ind under returretten. Selve skum- eller latexkernen vil altid være det bestilte, men som tilfældet er ved standardmål, så kommer der naturligvis et betræk omkring, som vil fylde lidt ekstra.

Ifm. bestilling af specialmål - en vare skræddersyet til dig - vil betalingen blive hævet på din konto umiddelbart efter bestilling.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 21 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Returnering af varer købt hos Sengefabrikken kan ske på følgende måde - du kan sende det til vores adresse: Østre Langgade 58, 8643 Ans By, Danmark. Husk altid at medsende kopi af din faktura, så vi kan finde ordren i vores system. Ved returnering dækker vi fragtomkostningerne.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
 Når du handler på Sengefabrikken.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du kan læse mere omkring reklamation, garanti og almen vedligeholdelse på denne side: https://www.sengefabrikken.dk/pages/garanti-vedligehold

Ved eventuelle reklamationer vil du få samme ydelse/ydelser, som du har betalt for ifm. din bestilling. Hvis du har fået leveret din seng til kantsten, så vil ombytningen til en eventuel ny del altså også finde sted ved kantstenen. Har du omvendt betalt for fx opbæring/indbæring eller opbæring og montering, så vil chaufførerne tilbyde dig samme ydelse ved ombytning, som du har fået ifm. leveringen i første omgang.

Når du reklamerer over et produkt - fx ved en transportskade - så er det vigtigt at du gemmer emballagen, selvom du tager varen i brug. Dermed har du mulighed for at emballere varen forsvarligt i den originale emballage før en eventuel ombytning finder sted.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Ansvarsfraskrivelse og garanti

Sengefabrikken har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre hjemmesider igennem links. Disse hjemmesider er uden for Sengefabrikkens kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider.

Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelse af de bestilte varer i aftalen mellem køber og Sengefabrikken.dk, varerne opfylder således købers forventninger, såfremt de svarer til produktets egen beskrivelse.

Nyhedsbrev

Ved tilmelding til nyhedsbrev videregiver vi ikke din information til tredjepart, men bruger den udelukkende til internt brug, og det er altid muligt at afmelde sig.

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Når du tegner abonnement/betaler med kreditaftale, skal du indtaste fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år skal aftalen indgås af en forælder. En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Sengefabrikken.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn

  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Sengefabrikken ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og ejere samt ansatte hos Sengefabrikken har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Sengefabrikken.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre, udover den benyttes i 1) Yotpo, en uafhængig tredjepart der efterfølgende sender dig en e-mail omkring din tilfredshed med produktet du har købt, 2) TrustPilot der ligeledes sender dig en invitation til at anmelde dit køb samt 3) Qualtrics der benyttes til at opnå et større kendskab til dig som kunde (herunder din demografi). De oplysninger vi indsamler via Qualtrics bruges udelukkende til internt brug. Det er altid frivilligt om du vil udfylde de spørgeskemaer, vi sender til dig - herunder også hvilke dele af spørgeskemaet, du ønsker at udfylde. 

Som registreret hos Sengefabrikken ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Sengefabrikken via e-mail kontakt@sengefabrikken.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@sengefabrikken.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Hvis du vil klage, kan du tage fat i forbrugerombudsmanden:

Forbrugerombudsmanden.dk

forbrugerombudsmanden@kfst.dk

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Tlf: 41715151 (Hverdage 9-12).

Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.